Stina tror hon är cool, fast hon vet ju att hon är det!!

Hej! :-) Nu sitter jag här med Stina. Vi gör inte så mycket, saknar faktiskt plugget.. Finns inget att göra nu längre. Men aja. Idag händer det inget speciellt, om jag nu inte ska åka och kolla på Ahmeds match som är vid 19.00. Om jag inte åker, så lycka till Ahmed! I alla fall, jag lägger ut bilderna från Jönköping ikväll för jag sitter på mammas dator nu och bilderna är på pappas dator.. Nu vet ni det. :-) Skolan idag var la helt okej. Men imorgon kommer det vara en soft dag, eftersom vi har en lång håltimmes rast och sedan slipper vi gå på vissa lektioner bara för att kolla på killarna som ska spela fotboll. Lägger in flera inlägg lite senare, puss! 

Bild på snyggingen! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0