Jimmy Gislaveds komiker!

Lyckad kväll/natt kan jag säga! :-) Kom nyss in. Haha gick ut med Jimmy Boglarka Susan & Oliver för att hämta saker till Boglarka för att hon ska sova hos mig idag hihi. Vi kom fram till Boglarka och gick ut och så kom vi på att vi glömde hennes älskad tandborste så hon sprang in igen och hämtade den. På vägen hem hände något jätteroligt. Jo Jimmy tog min cykel och cyklade iväg och så skrek jag efter att min kedjan hoppar om man cyklar för fort. Och gissa vad Jimmy gör då? Precis, han cyklar fortare och fortare och tills slut så hoppar kedjan som jag vanade honom om. Haha de roliga var att han hängde på cyklen det såg så kul ut! I alla fall, sen gick vi till mig och värmde oss. Jag svär vi bor på nordpoooolen! Ne nu ska jag och Boglarka fixa te. Men innan vi drar och fixar det så får ni bilder på kläder jag köpt fast bilder på smyckena får ni i något annat inlägg. Pusshej lever pastej. :-)



1. Kofta - Hm
2. Klackskor - Nelly
3. Linne - Hm
4. Leggins - Hm
5. Blus - Hm
6. Leggins - Hm
7. Tröja - Hm 
8. T-shirt - Nelly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0