Jönköping todaaaaay

Dag 01 – Om mig
Dag 02 – Min första kärlek
Dag 03 – Min dag
Dag 04 – Min bästavän
Dag 05 – Mina föräldrar
Dag 06 – Mitt favorit minne
Dag 07 – Något jag ogillar
Dag 08 – Det här får mig att må bättre
Dag 09 – Mina rädslor
Dag 10 - Framtidsplaner
Dag 11 - Mina syskon
Dag 12 - Vad är kärlek?
Dag 13 - Detta ser jag fram emot.
Dag 14 - Det här saknar jag
Dag 15 - Mitt favoritminne
Dag 16 - Det här får mig att gråta
Dag 17 - Min favoritplats
Dag 18 - Min dröm inatt
Dag 19 - Den här veckan
Dag 20 - Detta ångrar jag
Dag 21 - Det här får mig att må bättre
Dag 22 - Detta längtar jag efter
Dag 23 - Ett ögonblickDag 01 – Om mig
God morgon. Har inte orkat blogga nu på sistone, men ska ändra på det nu. :-) Börjar med "Dag 01" osv.. idag och aa sen skriver jag varje dag, så har ni något att läsa hihi. I alla fall, ska åka till Jönköping idag för att klippa mig och sen får jag se om jag hälsar på mina vänner där! Hoppas. Aja, hoppas ni får en toppen dag folket för det ska jag ha! Hejdå :-*

Dag 01 – Om mig
Dag 02 – Min första kärlek
Dag 03 – Min dag
Dag 04 – Min bästavän
Dag 05 – Mina föräldrar
Dag 06 – Mitt favorit minne
Dag 07 – Något jag ogillar
Dag 08 –  Någon jag skulle vilja vara för en dag
Dag 09 – Mina rädslor
Dag 10 - Framtidsplaner
Dag 11 - Mina syskon
Dag 12 - Vad är kärlek?
Dag 13 - Detta ser jag fram emot.
Dag 14 - Det här saknar jag
Dag 15 - Mitt favoritminne
Dag 16 - Det här får mig att gråta
Dag 17 - Min favoritplats
Dag 18 - Min dröm inatt
Dag 19 - Den här veckan
Dag 20 - Detta ångrar jag
Dag 21 - Det här får mig att må bättre
Dag 22 - Detta längtar jag efter
Dag 23 - Ett ögonblick

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0