Otur

God kväll, sitter här med Stina och dunkar musik. Först utav allt, idag var det inte min dag. Först så skulle vi baka kladdkaka ju men vi eller ah jag misslyckades med "kladdkakan" det blev muffins utav det istället. Jag la i 5dl socker när det egentligen ska vara 3.. Och sen när vi är framme i isaberg åker jag ner för halva dalabacken, ramlar och kan inte åka mer. Så blev kvar ensam men så har man äkta vänner som stöttar en. Ricardo känn dig träffad. Tack för att du orkade snacka med mig i nästan 3 timmar. :-) Hatar när mitt ben cpar, hände samma sak förra året med. Konstigt.
I alla fall, nu ska ni få några bilder sen jag och Stina bowlade sen har jag några andra bilder sen förra gången vi var i isaberg med skolan. Fast dem lägger jag in i något annat inlägg för har dem bilderna på en annan kamera. Sorry Nina<3<3 











KING ALLTSÅ ;-D


Kommentarer
Postat av: N I N A

hahahhahahahaha omg >.<

2011-02-18 @ 15:54:02
URL: http://ninaaftw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0