Värnamo

Godmorgon? :-D Igår kväll/natt gjorde inte jag och Stina så mycket. Eller vi satt bara framför datorn. Och vi somnade vid 3-4 tiden för att vi inte kunde somna, allt tack vore Martin. Han skrämde livet ur oss. Han så skickade en länk till Stephanie. Så jag och Stina trodde det var en blogg så vi klickade på den. Gissa vad som kommer upp? Jo ni vet den dära hemska häxan som skriker som fan från ingenstans. Jag och Stina börja skrika sönder och jag bara stänge av datorn. Haha och sen så vågade vi knappt sätta på den datorn igen, men jag är så modig så jag gjorde det. Så nu i fortsättningen ska ingen utav oss klicka på sådana länkar! 
Aja ska snart bege mig till Värnamo igen för att shoppa. Kul kul. Ni får bilder i nästa inlägg när jag kommer tillbaka hem igen. Ha en trevlig eftermiddag. Puss på er :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0