ÄNTLIGEN !!

Hm .. Ja detta var min sjätte blogg då haha har skrivit ner mitt lösenord och sånt nu så de ska nog inte hända igen att jag kommer behöva skaffa en ny ;-).. i alla fall, skolan idag var soft! Slutade 13.20 :-D Kom hem åt ihjäl mig. Sen vilade jag till klockan 8, gick upp ur sängen och började få panik för hade så tråkigt. Så jag fick med mig världens underbaraste petter ut! :-D Vid halv 11, stack petter hem och jag stack till z. Z var faktiskt riktigt kul idag. Ovanligt men ah allt tack vore, mauen, jetulla, haris.o, emir, kevin.t, simon afghanistan och robin lans & massa andra hihi! :-)
Aja, värsta boken nu så typ hejdå vi hörs senare haha (?)  


Naw, kolla så söt! Haha dont kill me :-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0