Husqvarna

Var i Husqvarna idag som sagt, tjejerna var jätteduktiga. Dem vann en match och förlorade en. Hade verkligen jättetrevligt där borta, det bästa var att jag fick träffa mina bästavänner! Ni är bäst
Vi kom hem klockan 3, så jag och Stina cyklade hemåt. Men så kom jag på att det är Saras födelsedag, (GRATTIS ÄLSKLINGSBROR <3<3).. så ringde Boglarka och Qendresa för att följa med till Sara. När vi var framme så var hon inte ensam utan Emma och Elin var där också. Kul! Saras mamma bjöd oss på tårta, skit gott! :-) 
Ps. bilderna från idag kommer senare ikväll när jag laddat ner dem, för nu ska jag äta hihi.

Kommentarer
Postat av: noomi

Älskar dej Helen!

2011-02-01 @ 00:49:00
URL: http://latingiirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0