Dag 02 – Min första kärlek

Hej. Inte orkat blogga som vanligt haha. Aja, igår så var det en bra dag. Skolan var la sådär eftersom vi fick göra nationella prov i svenska & engelska och det gick åt helvete typ... Men sen efter skolan så stack jag och Stina till mig, åt, sov och satt vid datorn lite. Sen vid halv 5 stack vi ut och tog massa bilder på oss, eller Susan tog på oss. Snällt. Frös ihjäl!! I alla fall sen vid 7 kom vi hem laddade ner bilderna och sen stack ner till pizzerian och åt. Sen vid halv 9 stack vi till Z. Z var la helt okej igår, brukar vara roligare men ah. Ska skriva om "min första kärlek" nu då. 

Dag 02 – Min första kärlek
Okej, min första kärlek vet nog alla vem det var. Vi var tillsammans 8 månader. I början hatade jag killen och han hatade mig, men så en kväll när vi var på en fest så cyklade vi iväg och snackade en hel del, och sen så blev vi "vänner" men ändå inte för vi fortsatte att reta varandra.. Hur vi blev tillsammans vet jag inte riktigt hur det gick till kommer inte riktigt ihåg, men datumet har en anledning. Jo det var så att vi hade två andra vänner som blev tillsammans den 19;onde, så vi bestämde att vi också skulle bli tillsammans den 19;onde bara för att vi skulle kunna fira tillsammans alla vi fyra haha. Den tiden var bäst. Vi har en hel del minnen, och de kommer jag aldrig att glömma haha. Ni kanske undrar varför det tog slut, jo för vissa förstörde. I alla fall, vi fick upp kontakten när han började i min klass. Men sen så slutade vi typ att snacka, men nu börjar vi få upp kontakten igen. Gött. Hm.. Han är en toppen vän men ibland så vill man bara strypa honom haha. Det var nog allt, hehe. Skriver "Dag 03" lite senare idag eftersom jag bara ska sitta hemma idag. Och bilderna från igår kanske jag lägger upp också. Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: stiina

ni var så söta tillsammans !

2011-03-05 @ 17:49:14
URL: http://stiinarunessons.blogg.se/
Postat av: s o i n i n e n ' s

Alla utom jag:(

Vill du berätta ?=D

2011-03-30 @ 20:13:47
URL: http://soininensfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0