Dag 03 – Min dag

Dag 03 – Min dag 

Ja ni min dag idag var både kul och tråkig. Haha den var tråkig tills min älskade vännina Boglarka kom och gjorde min dag rolig!! Tack älskling. I alla fall vaknade vid 7-8 tiden, ni typ "OKEJ ÄR HON SJUK ELLER?" Ne alltså jag bruka oftast somna om och så, flera gånger och så bruka jag ligga i min säng till ungefär 11. Och idag steg jag faktiskt upp vid 11 tiden eftersom jag skulle äta frukost. Åt frukost och sen satte jag mig vid datorn tills 4, då min mamma gick iväg för att bowla eftersom hennes vän fyllde år så dem skulle fira henne. Japp jag var tvungen att sitta barnvakt, okej det var inte så värst jobbigt men det var tråkigt!!! Så bad Boglarka komma över till mig och det gjorde hon, är hon inte söt eller?!?! Jo det är hon. Aja, vi gjorde inte så mycket faktiskt. Vi kollade på Disney (:-$) och sen stack vi upp till mitt rum och snackade om allt möjligt. Kul kul. 

Några bilder från igår då..






SNYGGG OMG




Jag kommer älska dig föralltid syster


Orkar inte lägga in flera, men ni får nöja er med dessa bilder. ;-) Ne nu ska jag fortsätta lyssna på några coolingar som snackar med folk från USA och driver med dem .. Superduper kul verkligen!

Kommentarer
Postat av: stiina

och jag älskar dig !

2011-03-06 @ 09:34:45
URL: http://stiinarunessons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0