Dag 04 – Min bästavän

God morgon. Bloggade inte igår eftersom jag var ute med mina underbara vänner. Tack för dagen sötisar. Just nu gör jag ingenting faktiskt, sitter bara och lyssnar på musik. På min älskling, Eminem. Idag börjar jag 09.20, helt soft och sen slutar jag 13.15. :-) Idag händer det väl inte så mycket efter skolan, ska bara ut och springa med Stina. Tänkte skriva om "Dag 04" nu så.. 

Dag 04 – Min bästavän 
Jag har massa nära vänner, och dem ser jag som mina systrar och bröder. Och de vet vilka de är. 
Min "bästavän" kan man säga är Marshall Bruce Mathers III, även kallad Eminem för er som inte visste hans fullständiga namn. Jag tycker verkligen om honom. Han finns alltid. Haha ni typ "Du har ju inte ens kontakt med honom" ne men alltså jag bruka alltid lyssna på hans låtar, och när jag gör det så får jag svar på mina frågar.. Han kan verkligen beskriva mina känslor i hans låtar. I varje låt han skrivit finns det en "mening" om man säger så, alltså jag menar att låten alltid säger något. Han är en grym rappare!! Den bästa tycker jag. Han är född 17 oktober, 1972. Ehm, han har gjort en film "8 Mile" & den är nog en utav de bästa filmer jag sett. Vet inte riktigt vad ska skriva mer, men nu har ni lärt er lite om honom i alla fall hihi. Och Eminem har faktiskt förändrat mig till en bättre person. Tack. 





Kommentarer
Postat av: N I N A

EMINEM ÄR MIIIN :O back of biatch :DD<3

2011-03-08 @ 19:32:40
URL: http://ninaaftw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0