Dag 05 – Mina föräldrar

Ja ni nu ska jag skriva lite om mina föräldrar då.. Vi kan börja med min underbara mamma.
Min mamma heter Toris Ishak. Hon är 31 år gammal. Hennes födelsedag är den 23 november. Hon är undersköterska. Min mamma är helt klart den bästa mamman som finns, hehe. Jag och mamma har mycket gemensamt. Vi båda är starka som person, jag menar alltså att vi båda har ett jättebra självförtroende. Hon har alltid ett leende på läpparna. Hon bry sig verkligen om mig och det visar hon på ett bra sätt. Hon bry sig även om andra väldigt mycket, eftersom hon alltid vill hjälpa till. Och när hon väl får chansen att hjälpa människor gör hon så gott hon kan. Hon gör alltså det bästa hon kan för att lösa situationen. Hon är trevlig och vacker. Hon är en jättebra förebild tycker jag. Hon kämpar alltid och gör det hon vill göra, för det finns inget som kan stoppa henne, när hon väl har bestämt sig för något. Det bästa med min mamma är nog att hon alltid finns för mig. Hon lyssnar och hjälper mig alltid. Haha det finns så mycket mer att skriva om henne men det skulle bli för långt och ni skulle nog inte orkat läsa..  I alla fall, jag älskar min mamma grymt mycket. Mamma om du nu läser detta så ska du veta att, jag kommer sluta älska dig när solen kommer att sluta lysa för jorden!

En bild på mamma här då


Dags att skriva om min bästa pappa nu då.. Ja ni flesta känner ju min pappa. Min pappa heter Sam Ishak. Han är 42 år gammal. Hans födelsedag är den 27 januari. Min pappa är pizzabagare. Min pappa är inte bara min pappa utan min närmaste vän också. Pappa är en underbar man, hjälpsam & grymt snygggg. Han och mamma är rätt lika till personligheten. Min pappa är alltid glad, helt seriöst han är det. Det bästa med min pappa är att han alltid förstår mig. Vi förstår varandra, sjukt skönt! Jag kan prata med honom om allt, precis allt. Han har alltid svar till allting, och det konstiga är att han alltid har rätt. Även om jag inte alltid håller med honom så slutar det med att han har rätt. Det jag älskar med min pappa är att han alltid kämpar, han visar aldrig att han är trött eller något. Jag och min pappa har alltid kul, vi har likadan humor. Vi är så lika på både utseendet och på insidan. Ja det mesta som ni har läst på om vad jag tycker om mamma så tycker jag om pappa. Som ni märker så är de lika, hehe. Pappa? Vet du när jag kommer att sluta älska dig? Jo när du slutar kämpa för din familj.

Hittade ingen bild på pappa ensam men här får ni på båda två i stället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0