Skolan nu då....

God morgon. Har inte orkat blogga eftersom jag inte tycker det är lika kul som förut, men har fått klagomål så ska försöka skriva in så många inlägg som möjligt. Jag fyllde år i fredags som de flesta redan vet. Fick en toppen dag verkligen. Tack till alla som gjorde den bäst! :-) Kan säga att Stina sovde över hela helgen hos mig, eller ah.. I lördags så vi var i Jönköping och hälsade på och sedan fortsatte vi vidare till Skövde där vi stannade kvar över natten. Sedan på söndagen åkte vi hem vid 6 tiden. En jätterolig helg! Igår så hände det inget speciellt faktiskt. Senare idag ska jag, Stina & Ricardo på bio, vi ska kolla på "Justin Bieber-Never say never". Aja, skriver ett nytt inlägg senare idag om mina föräldrar och senare om hur filmen var! Ni får ha det så bra, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0