Dag 01 – Om mig

Förlåt för jag inte skrivit något inlägg men den kvällen jag kom hem ifrån Jönköping så funkade ej min dator. Så har inte kunnat sitta vid datorn sen lördags.. Aja, får la skriva "Dag 01" nu :-)

Dag 01 – Om mig

Eh okej.. Jag heter Helen Ishak, och jag är 14 år gammal. Jag blir 15, den 25 mars! JIPPI. 
Jag bor i en liten håla, som heter Gislaved. Jag bor tillsammans med mina föräldrar och mina småsyskon.
Vi äger en pizzeria som alla nog vet. Jag går inte på någon sport, så på fritiden bruka jag bara umgås med vänner och plugga. Jag tycker om skolan men det är bara för att jag får träffa min vänner där hihi. Jag älskar att shoppa det är det bästa som finns & älskar att festa!! Vet inte vad jag ska skriva mer.. Så hejdå :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0