.

God kväll. Har inte kunnat blogga eftersom jag inte suttit vid datorn. Jag har varit ute en hel del nu på sistone. Igår så var jag och massa vänner hos Charlie Hellberg. Och hittade på några saker, kul var det i alla fall. Tack för det. Och idag så stack vi till sporthallen för att kolla på volleyboll, tjejerna kom 2:a. Bra spelat tjejer!! I alla fall, vi drog upp ditt klockan 12 och stack ner mot ryttarvallen vid halv 7 för att kolla på fotboll. Killarna vann, grattis! :-) Haha kul dag, tack för dagen vänner. Hm.. Just nu kollar jag på film, fast den är inte så bra. Imorgon fyller brodern Behzad år, så det blir att fira honom. Hihi. Ne orkar inte skriva mer, skriver mer imorgon om jag sätter mig vid datorn då. Puss god natt.


Hitta ingen annan bild, så blev på älskade mamma hihi.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0