God morgon

Hej, har ingenting att göra eftersom jag väntar på Stina så vi kan bege oss mot skolan så jag tyckte att det var ett tillfälle att blogga så ja. Igår var det toppen dag. Fick MVG på mitt matteprov och de andra  som går i min grupp höjde sig med så på fredag ska vi alla få glass. Hahah! :-) Efter skolan tog jag följe med Martin och Stina och sen fortsatte jag och Stina till min lillasysters dagis och hämtade henne precis när vi ska börja gå hemåt så börjar det regna, YEY. I alla fall, senare kom Anna till mig och då fortsatte vi med våra affischer som vi fortfarande inte är klara med.. Sen stack vi ut med Patrik, Linus & Susan. Vi gjorde inte så mycket utan vi hängde bara på Södergårdsskolan, gungade, pratade & skrattade haha. :-) Ne nu kom Stina så måste dra, vet inte när jag bloggar
igen så förvänta er inget puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0