Sämsta uppdatering ever, jag vet!

Hej! Anledningen till att jag inte bloggar är att jag tycker det är ganska tråkigt nu. Det finns inte så mycket att skriva om faktiskt.. Men kan skriva kort om hur min dag kommer att se ut. Just nu håller jag på att laga nudlar, gott! Efter det ska jag duscha och sedan bege mig till ryttarvallen eller ip för att kolla fotboll tillsammans med Philip. Efter det vet jag inte vad vi hittar på men i alla fall sen blir det hem och plugga lite eftersom jag ligger lite efter i svenskan.. Inte bra! Men det område vi har på svenskan är sjukt tråkigt! Men aja nu måste jag se till mina nudlar, ha en bra dag för det ska jag ha! :-)

Saknar dig grymt mycket, älskade vän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0